Door Rinus van Lavieren op 3 juli 2013

Zeer tevreden met het positieve resultaat

De PvdA is zeer tevreden met het positieve resultaat van de jaarrekening. Al had de presentatie naar onze mening wel wat duidelijker mogen zijn. Onze algemene reserve is hoger dan het vereiste weerstandvermogen. Ook de eerste Burap gaf aan dat de financiën in orde zijn. Een duidelijk bewijs dat onder inspirerende leiding van het College Alblasserdam zijn bestuurskracht heeft hervonden.

Meerdere projecten zijn tot stand gekomen of vlot getrokken zoals het fietspad op de dijk, het nieuwe zwembad, MFC Kinderdijk, de Beukelmanschool, de bouw van Hof en Singel, plannen voor een Woonwagencentrum, herstructurering Vinkenwaard en Wilgenplein. Geen geringe lijst en daarnaast wordt tot onze grote vreugde gestart met het meten van de luchtvervuiling.

Rinus van Lavieren

Wie is……Rinus van Lavieren……. fractievoorzitter van de PvdA Alblasserdam Op 1 september 1947 ben ik in Alblasserdam geboren. Een geboren en getogen Alblasserdammer. Na de lagere school heb ik een technische opleiding gevolgd via de Ambachtschool en de bedrijfsschool van toen nog NKF staal. Na het behalen van het diploma elektromonteur ben ik verder gaan studeren

Meer over Rinus van Lavieren